כל אזרח במדינת ישראל משלם אחת לחודש סכום מסוים של כסף למוסד לביטוח לאומי בהתאם לרמת וסוג ההכנסה שלו – הכנסה מעבודה כשכיר, הכנסה מעסק או ממשלח יד והכנסה שלא מעבודה. תפקידו העיקרי של המוסד לביטוח לאומי הינו לדאוג לקיומן של האוכלוסיות החלשות במדינת ישראל. קבוצות כמו נפגעי עבודה, קשישים, אלמנות, אמהות חד הוריות, ילדים במצוקה ועוד מקבלות קצבה חודשית מהמוסד לביטוח לאומי וזו הסיבה שאנו משלמים כסף במהלך חיינו, כדי שאם וכאשר נצטרך את הסיוע מהמדינה, נהיה זכאים לקבלו. כתבנו בעבורכם מדריך שינוי כתובת ביטוח לאומי שיעזור לכם לבצע את התהליך במהירות ויעילות. מקווים שיהיה לכם לעזר בשעת מעבר הדירה או בכל מצב בו תצטרכו לעדכן את פרטיכם בביטוח לאומי.
שינוי כתובת ביטוח לאומי
קיימת חשיבות רבה לבצע עדכון מול המוסד לביטוח לאומי לגבי כתובתנו החדשה בכל מקרה ובמיוחד כאשר אנו מנהלים עסק עצמאי או לחלופין מקבלים שירותים, קצבאות, תגמולים וכדומה. כיצד נעדכן את המוסד לביטוח לאומי בכתובתנו החדשה? ובכן, בכדי לעדכן את כתובתכם החדשה עליכם למלא את הפרטים בטופס מספר 60 אותו ניתן להוריד בקישור הבא.
את הטופס עליכם לשלוח בדואר לסניף או לערוץ השירות הקרוב לביתכם.
את הסניף הקרוב לביתכם תוכלו לאתר בקישור הבא.
דרך נוספת לשינוי כתובת הנה לגשת לסניף הביטוח הלאומי הקרוב לביתכם ולעדכן שם את השינוי. חשוב לזכור כי ראשית כל יש לבצע את עדכון הכתובת החדשה מול משרד הפנים ורק לאחר מכן לפנות למוסד לביטוח לאומי לגבי עדכון כתובתכם.
כתיבת תגובה